I. POLITICA DE TRANSPORT
Zen Living & Beyond SRL se obligă să livreze produsele în cel mai scurt timp, imediat după plasarea comenzii clientului, în regim de curierat. Transportul este asigurat de firma Sameday conform clauzelor contractuale, iar detaliile livrării sunt comunicate de către aceștia printr-o notificare pe email sau la numărul de telefon. Termenul de livrare poate suferi modificări în funcție de contextul și perioada trimiterii comenzilor. Există posibilitatea să apară întârzieri în zilele declarate nelucrătoare, cu ocazia sărbătorilor legale sau în cazuri de forță majoră și condiții nefavorabile.
Taxa de transport pentru comenzile cu valoare cuprinsa intre 0-149 ron este 19.9 ron pentru livrare la domiciliu si 14.9 ron pentru livrare la Easybox.
Taxa de transport pentru comenzile cu valoare mai mare de 150 ron este 0 ron pentru livrare la domiciliu si 0 ron pentru livrare la Easybox.
II. POLITICA DE RETUR SAU DE SCHIMB
1. Responsabilități post-vânzare/produse defecte
Dacă, pe durata garanției legale, se dovedește că produsul este defect, nu arată sau nu funcționează conform descrierii, responsabilitatea îi revine vânzătorului.
Clienții pot cere despăgubiri în baza garanției legale prevăzute de legislația UE, dacă produsul:
- nu corespunde descrierii
- are caracteristici diferitede cele ale modelului promovat sau prezentat clientului
- nu este apt pentru utilizare, indiferent dacă este vorba despre utilizarea standard sau despre o utilizare specifică, solicitată de client și acceptată de vânzător
- nu prezintă calitățile și nici randamentul normalpentru produse de același tip
- nu a fost montat corect, de vânzător sau de client, din cauza instrucțiunilor neadecvate.
Dacă vânzătorul îl informează pe client că produsul pe care intenționează să îl vândă are anumite defecte, clientul nu poate cere despăgubiri pentru defectele respective.
Clienții au dreptul, fără a suporta costuri suplimentare (costuri de livrare, cheltuieli cu manopera și cu materialele etc.), să îi solicite vânzătorului să întreprindă una din următoarele acțiuni:
- să repare produsul
- să înlocuiască produsul
- să reducă prețul
- să anuleze contractul și să le ramburseze integral sumele plătite.
O altă opțiune este să i se acorde clientului o reducere de preț sau o rambursare completă, dar numai în cazul în care repararea sau înlocuirea:
- nu este posibilă
- ar fi prea costisitoare, având în vedere natura produsului sau defectul
- ar fi foarte neconvenabilă pentru client
- nu poate fi efectuată de vânzător într-un interval rezonabil de timp.